Formy reklamy drukowanej

Witaj, dziś opowiemy Ci o tym, co w XXI wydawać mogłoby się przestarzałe, ale nadal zajmuje bardzo ważne miejsce w reklamie i stanowi niezawodny sposób promowania firmy. Opowiemy o reklamie drukowanej!

Poligrafia to klasyka – nie wyszła z mody więc nie lekceważ jej przy okazji poszukiwania odpowiedniego dla Ciebie i twojej firmy medium reklamowego! Druk reklamowy wcale nie musi być nudny, zawarty w jednej konwencji i sztywnych ramach! Reklama drukowana jest po to, by się nią bawić, przykuwać wzrok innych, inspirować, budzić nieodgadnioną chęć posiadania, wyrażać siebie, a więc promować na wszelkie możliwe sposoby! Dobra reklama to podstawa sukcesu!

W wielu agencjach reklamowych czy drukarniach znajdziecie szeroki wybór reklamy drukowanej małoformatowej, w tym wizytówki, ulotki, plakaty, bloczki reklamowe, druki samokopiujące, etykiety, metki, naklejki, teczki, papier komputerowy, kalendarze, biuwary, foldery, broszury czy katalogi.

Wizytówki

To odbicie lustrzane firmy dlatego warto zadbać o jej estetykę, kolorystykę, a także jakość materiału, z którego została wykonana. Starannie wykonana świadczy o randze, a także pozycji firmy na rynku. Wizytówka to nie tylko podstawowe informacje o firmie. Wizytówka to zaproszenie do korzystania z usług właśnie tej, a nie innej firmy. Dlatego też ważny jest odpowiedni dobór szczegółów składających się na sukces i pozycję danej marki.

Ulotki

Najpopularniejsza i najprostsza forma reklamy. Służy jako informator biznesowy, kreator marek, promotor wydarzeń kulturalnych, kupon rabatowy dla klientów czy też popularny cennik produktowo-usługowy. Ulotka musi mieć charakter, żeby przyciągnąć uwagę. Ważna jest jej nieprzeciętna kolorystyka, przejrzystość dostosowana do rozmiaru i jakości papieru a także gramatura.

Bloczki reklamowe

To niezbędny ale, co ważne, tani i bardzo praktyczny artykuł reklamowy w każdej firmie. Przydaje się podczas spotkań biznesowych z klientami, na konferencjach, sympozjach, targach, zjazdach czy szkoleniach. Jest jednym z lepszych nośników reklamy. Trzymając notes pod ręką klient szybko ale i nieświadomie utrwala sobie pozytywny wizerunek firmy.

Plakaty

Są bardzo popularną i chyba najstarszą formą do ekspozycji nowych produktów, ofert oraz promocji wydarzeń kulturalnych. Dzisiaj przeżywają swój renesans – powszechnie spotykamy je w witrynach sklepowych, centrach handlowych jak i również na słupach ogłoszeniowych. Przyciągają kolorystyką, ciekawymi zdjęciami, zjawiskowymi efektami graficznymi.

Podkładki na biurko – biuwary

Perfekcyjnie i łatwo zaplanujesz swój dzień z podkładkami na biurko. Biuwar to podręczny kalendarz, notatnik, mapa i organizator w jednym. Szybko zanotujesz na nim ważne spotkania, informacje, telefony. Dzięki niemu skutecznie zapanujesz nad natłokiem informacji w firmie. Poza firmą biuwar z reklamą firmy wspaniale sprawdzi się jako praktyczny prezent dla klientów i kontrahentów.

Teczki firmowe

Teczki ofertowe z logo firmy na pewno zaakcentują twoją obecność w branży. Podkreślą twoje zaangażowanie w promocję marki, uczynią twoją ofertę wyjątkową, a nadto zapanują nad kluczowymi dokumentami firmowymi. Perfekcjonizm i dbałość o szczegóły to niewątpliwie cecha ludzi sukcesu.

Kartki pocztowe

Zwykle kojarzą nam się pozytywnie – to słoneczne i ciepłe pozdrowienia z wakacji od znajomych, życzenia świąteczne, urodzinowe, imieninowe, gratulacje, czy też pamiątkowa widokówka z wycieczki lub podróży. Kartki pocztowe stały się bowiem medium bardziej zindywidualizowanym – można za ich pośrednictwem w sposób elegancki wyrazić podziękowanie za owocną współpracę, złożyć życzenia okolicznościowe, gratulacje, a także chęć spotkania podczas biznesowej konferencji, szkolenia, jubileuszu firmy, otwarcia nowego oddziału czy jakiegoś innego ważnego dla firmy wydarzenia.

Foldery reklamowe

Co zrobić, by twoja oferta stała się smakowitym kąskiem zachwycającym różnorodnością wykwintnych dań na każde podniebienie serwowanych z najwyższą dbałością o najdrobniejsze detale? Jednocześnie co zrobić, by twoi klienci korzystając z twoich usług poczuli, że zostają obsługiwani z najwyższymi honorami? Tak jak w restauracji zostajesz obsługiwany przez eleganckich kelnerów i otrzymujesz z ich rąk menu dań, tak samo w każdej innej branży dobrą praktyką jest stworzenie folderu reklamowego, który w jasny i czytelny sposób przekaże twojemu klientowi jakie produkty/usługi możesz mu zaoferować wraz ze szczegółowym ich opisem, zdjęciami, a nawet cennikiem. Folder reklamowy pomoże twoim klientom zapoznać się z ofertą a w następstwie pomoże im podjąć właściwą decyzję zakupową. Folder jest chętniej wybierany od standardowych ulotek szczególnie wtedy, gdy zachodzi potrzeba umieszczenia większej porcji informacji o produkcie/usłudze.

Broszury

Gazetki reklamowe to nic innego jak właśnie tradycyjne broszury reklamowe. Cel ich produkcji jest zasadniczo jeden – podświadome ukierunkowanie naszych myśli na właśnie te „wysokiej jakości markowe ale korzystnie przecenione produkty” prezentowane w broszurze, o których istnieniu pewnie nie mielibyśmy pojęcia, gdyby nie zostały ujęte w gazetce, a które „naprawdę” warto kupić. Broszura daje za to większe możliwości, jest pojemniejsza (większa objętość), bardziej reprezentatywna, a co najważniejsze, bardziej uporządkowana – broszura w jasny i czytelny sposób przekazuje klientowi informację o produkcie/usłudze w każdej wybranej branży wraz ze szczegółowym opisem, zdjęciem i nie rzadko z aktualnym cennikiem.

Naklejki

Naklejki można wykorzystać jako: 

  • małe cenówki na produktach,

  • etykiety informacyjne o produkcie/usłudze,

  • element wspomagający kampanie informacyjne, reklamowe, wyprzedaże/obniżki, promocje cenowe, kupony rabatowe,

  • reklamę wielkopowierzchniową stałą, tzw folie OWV, podłogowe czy monomeryczne (naklejki na witryny sklepowe, drzwi, podłogę a także tabliczki informacyjne, szyldy, plansze, stoiska targowe) i mobilną (folia monomeryczna lub OWV na samochodach służbowych, transportowych, przewozowych, komunikacji miejskiej) z logo firmy, nazwą i grafiką reklamowanego produktu,

  • elementy dekoracyjne w domu i w biurze,

  • mini gadżety dla klientów: dodatek do zakupionych produktów (naklejki wypukłe, 3D, naklejki na buttony)

Kalendarze ścienne

Kalendarze ścienne występują w formie pojedynczych akcydensów – plakat z listwą lub jako wydania wieloarkuszowe (kalendaria miesięczne jednostronne lub dwustronne na spirali z zawieszką lub dziurkowane z zawieszką) na gotowych szablonach graficznych podzielonych tematycznie lub z grafiką kalendarza zaprojektowaną wg indywidualnego projektu klienta. Taki kalendarz na ścianie twojego klienta to idealny sposób na utrwalenie marki i budowanie jego lojalności. 

Etykiety samoprzylepne

„Słoik oetykietkowany i nieoetykietkowany słoik”. Jaka jest różnica? Ogromna! Cóż dzisiaj wiemy o produkcie spożywczym jeżeli rozpoznajemy go tylko po wyglądzie, ale nie możemy nic więcej wywnioskować nt. pochodzenia, okresu przydatności do spożycia, producenta, składników itd? Nie o to chodzi w marketingu, by się domyślać, lecz o to, by informacją i opakowaniem zachęcać do kupna. Im więcej danych znajdziemy na etykiecie tym bardziej jesteśmy skłonni zaufać produktowi i go kupić. I oto właśnie poznaliśmy sens naklejania etykiet.

Metki

Przywieszki kartonowe do konfekcji damskiej, męskiej i dziecięcej, popularnie nazywane metkami odzieżowymi, stanowią obecnie (obok stałych wszywek materiałowych wewnątrz odzieży) nieodłączny element informacyjno-reklamowy każdej części garderoby. Metki działają jak małe wizytówki producenta – logo i dane teleadresowe zawarte na przywieszce odzieżowej pozwalają klientowi zidentyfikować markę i podjąć właściwą decyzję o wzbogaceniu garderoby. Dlatego ich umieszczanie jest tak ważne. 

Jak Ci się podobało to znalezione przez nas dla Ciebie zestawienie najpopularniejszych form reklamy drukowanej? Mamy nadzieję, że niejednokrotnie jeszcze do nas zajrzysz w poszukiwaniu wiedzy i inspiacji. Zapraszamy!

Źródło:

https://www.kamelot.pl/reklama-drukowana/


Komentarze

Popularne posty